Din webbrowser understøttes ikke længere fuldt ud, og nogle funktioner fungerer muligvis ikke efter hensigten.

Kundeservice

Du er velkommen til at kontakte OneMed ved at ringe eller skrive til os.

Vi sidder klar ved telefonen i følgende åbningstider:
Mandag – fredag 08:00 - 16:00
Weekend og helligdage, samt Grundlovsdag (5. juni), Juleaftensdag (24. december) og Nytårsdag (31. december) er lukket.
Vi besvarer mails senest inden for 24 timer på hverdage.

Telefonnummer: 86 109 109

Email: info.dk@onemed.com

Få individuel rådgivning fra vores sygeplejersker

OneMed leverer stomi- og inkontinensprodukter fra en bred vifte af de førende producenter i Europa. Vi har dermed indgående kendskab til de forskellige mærker og sætter en ære i at give dig en uvildig rådgivning. Det betyder ikke noget for os, hvilket mærke du bruger, for os er det vigtigste, at produktet passer til dig – din stomi eller din blære. Har du spørgsmål, så står vores team af sygeplejersker altid klar til at hjælpe dig. Alle vores sygeplejersker har minimum 3 års erfaring med rådgivning af borgere med stomi eller kateter.

Mest almindelige spørgsmål

Hvorfor kan jeg ikke se min ordre under ordrehistorik?
  • Lige efter at en ordre er lagt på minbevilling er der en forsinkelse på ca. 10 minutter før den er synlig på ordrehistorik. Bemærk at hvis din ordre skal klippes, så kan der være længere tid før den er synlig, da ordren skal ekspederes anderledes.

Hvordan gemmer jeg minbevilling ned som en APP?
  • MinBevilling er særligt optimeret til mobiltelefoner, det kan derfor være smart at gemme den ned som en APP, så er den nem at finde næste gang du skal lave en bestilling. 
    • Har du en iPhone kan du følge guiden her: 
      • Når du står på forsiden trykker du på knappen del ( )
      • Vælg ”Føj til hjemmeskærm”
    • Har du en Android, kan du gøre følgende:
      • Når du står på forsiden trykker du på menuen (de 3 prikker)
      • Vælg ”Føj til startskærm”