Din webbrowser understøttes ikke længere fuldt ud, og nogle funktioner fungerer muligvis ikke efter hensigten.

Kundeservice

Du er velkommen til at kontakte OneMed ved at ringe eller skrive til os.

Vi sidder klar ved telefon og chat i følgende åbningstider:
Mandag – fredag 08:00 - 16:00
Weekend og helligdage, samt Grundlovsdag (5. juni), Juleaftensdag (24. december) og Nytårsdag (31. december) er lukket.
Vi besvarer mails senest inden for 24 timer på hverdage. 

Telefonnummer: 86 109 109

Email: info.dk@onemed.com 


Mest almindelige spørgsmål


Hvorfor kan jeg ikke se min ordre under ordrehistorik?
  • Lige efter at en ordre er lagt på minbevilling er der en forsinkelse på ca. 10 minutter før den er synlig på ordrehistorik. Bemærk at hvis din ordre skal klippes, så kan der være længere tid før den er synlig, da ordren skal ekspederes anderledes.

Hvordan gemmer jeg minbevilling ned som en APP?
  • MinBevilling er særligt optimeret til mobiltelefoner, det kan derfor være smart at gemme den ned som en APP, så er den nem at finde næste gang du skal lave en bestilling. 
    • Har du en iPhone kan du følge guiden her: 
      • Når du står på forsiden trykker du på knappen del ( )
      • Vælg ”Føj til hjemmeskærm”
    • Har du en Android, kan du gøre følgende:
      • Når du står på forsiden trykker du på menuen (de 3 prikker)
      • Vælg ”Føj til startskærm”
Kundservice